Klimatizace Záruka 5 let.
Klimatizace je zařízení, které může mít životnost i více jak 20 let při kvalitní a pravidelné údržbě. Důležitá je údržba filtrů vnitřní jednotky, kterou by si měl každý uživatel provádět sám dle potřeby 1x za 1-3 měsíce. Ovšem je nutné myslet i na pravidelný roční servis, revizi zařízení odbornou firmou.
Naše společnost standardně poskytuje záruku na zboží i montáž v rozmezí 24-36 měsíců, ale u některých značek je možná prodloužená záruka 60 měsíců. Týká se to značek Daikin, Sinclair a Hisense, a jak prodloužené záruky dosáhnout si popíšeme v následujícím článku.
Záruku u Hisense si registruje zákazník přímo na jejich internetových stránkách https://hisense-klima.sk/. Po příchodu na web je nutné přejít na záložku “Servis klimatizácií” a poté na “Registrácia záruky klimatizácií.”
Podmínkou záruky je pravidelná roční revize (placená služba) certifikovanou firmou nebo živnostníkem v oblasti klimatizační techniky. Nejčastěji servis vykonává firma, která klimatizaci i montovala.
Postup registrace 5leté záruky:
Vyplňte formulář na stránkách Hisense: https://hisense-klima.sk/registracia-zaruky-klimatizacii/
Formulář je potřeba si vytisknout, v případě reklamace může být vyžádán. Podmínkou uznání záruky 5 let je revize 1x ročně.
SHRNUTÍ: Záruku si registruje koncový uživatel, je potřeba vyplnit a vytisknout formulář o registraci a 1x ročně nechat certifikovanou firmou/osobou provést revizi.
Klimatizace Záruka 5 let u Sinclairu Vám musíme zaregistrovat my přímo přes jejich webové stránky a naše přístupové údaje.
V případě zájmu o prodlouženou záruku nás na to ideálně včas upozorněte, buď před samotnou montáží nebo i po ní.
Podmínkou záruky je pravidelná roční revize (placená služba) certifikovanou firmou. Revizi nemusíme provádět my, ale je nutné ji zaregistrovat.
Jaké informace pro registraci potřebujeme?
Zbylé informace jako jsou kontaktní údaje zákazníka, náplň chladiva, datum montáže apod. si již doplníme sami.
Registraci ještě po jejím zadání schvaluje Sinclair, poté by Vám měl přijít potvrzující e-mail.
SHRNUTÍ: Registraci provádí montážní firma, podmínkou je 1x ročně revize certifikovanou firmou.
5 let záruku Vám opět registrujeme my a to přes mobilní aplikaci Daikin e-Care. Po úspěšné registraci Vám přijde e-mail přímo od Daikinu, který je nutné co nejdříve potvrdit.
Podmínkou uznání záruky je každoroční revize, kterou musí provést montážní firma, jelikož ona má k registraci přístup. V případě zájmu o prodlouženou záruku nás na to ideálně včas upozorněte, buď před samotnou montáží nebo i po ní.
Co potřebujeme k registraci?
Po úspěšného zadání registrace Vám od Daikinu přijde e-mail, který je nutné co nejdříve potvrdit.
SHRNUTÍ: Registraci provádí montážní firma, podmínkou je revize 1x ročně.
Společnost BENEFIT TERM s.r.o. se specializuje na on-line prodej klimatizací a tepelných čerpadel jejich montáže a servis.